Autor:
Martin Varga
Datum:
03.02.1996
Místo:
Znojmo
Před halou znojemského depa postával "pilštyk" 735.157-0 a neprovozní "dvaašedesátka" 830.084-0, která čekala na přistavení do dílenské opravy.
Autor:
Martin Varga
Datum:
05.02.1996
Místo:
Brno-Slatina
Do Slatiny se blíží osobní vlak Os 4131, v jehož čele přímo září novým lakem brněnská lokomotiva 754.046-1.
Autor:
Martin Varga
Datum:
24.02.1996
Místo:
Zábřeh na Moravě
Dne 24.2.1996 byl na staničním posunu v Zábřehu na Moravě nasazen "jedničkový čmelák" 771.135-1.
Autor:
Martin Varga
Datum:
18.04.1996
Místo:
Střelice
"Brejlovec" 753.021-5 se rozjíždí ze stanice Střelice s osobním vlakem Os 14516, na konci vlaku je ještě řazen motorový vůz řady 830 s vozem Bnp.
Autor:
Martin Varga
Datum:
18.04.1996
Místo:
Střelice
Okolo legendárních mechanických návěstidel ve Střelicích projíděla jihlavská "bardotka" 749.243-2 s osobním vlakem 4814.
Autor:
Martin Varga
Datum:
20.04.1996
Místo:
Omlenice
"Orchestrion" 810.226-1 přijíždí do Omlenic v čele osobního vlaku MOs 28205.
Autor:
Martin Varga
Datum:
27.04.1996
Místo:
Rybník
Mezi Horním Dvořištěm a Rybníkem byl vyfocen osobní vlak MOs 28206 vedený budějovickým "motorem" 810.572-8.
Autor:
Martin Varga
Datum:
05.05.1996
Místo:
Klášterec nad Ohří
Chomutovský "brejlovec" 754.031-3 se rozjíždí s osobním vlakem Os 7007 z Klášterce nad Ohří.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 13. 4. 2024
Kontaktní e-mail:
[email protected]
Informace o stránkách
Plán aktualizací