Autor: Martin Varga
Autor: Martin Varga
Datum: 21.02.1993
Místo: Zlatá Koruna
Ve Zlaté Koruně zastavil osobní vlak Os 8119 vedený lokomotivou 751.133-0, za kterou byla kmenová souprava vlaku s motorovými vozy 810.286-1 a 810.510-8.
Autor: Martin Varga
Datum: 29.04.1994
Místo: Kyjov
Labutí píseň nasazení veselských "sergejů". I tak by se dal nazvat snímek lokomotivy 781.293-8 opouštějící Kyjov v čele vyrovnávky po strusce z Blažovic. Nedlouho poté ji čekal přesun do Sokolova, kde její provozní kariéra byla ukončena velmi brzy.
Autor: Martin Varga
Datum: 00.00.1995
Místo: Náměšť nad Oslavou
Za pěkného jarního počasí přijela "bardotka" 751.050-6 s osobním vlakem Os 4811 do Náměště nad Oslavou.
Autor: Martin Varga
Datum: 28.12.1994
Místo: Brno-Černovice
Velmi dobře udržovaný maloměřický čmelák 770.017-2 stoupá v čele Pv 94175 přes Odb. Slatinská k žst. Brno-Slatina.
Autor: Martin Varga
Datum: 01.01.1995
Místo: Brno odst. nádraží B
Novým lakem záříčí šumperská "berta" 749.245-7 zavítala dne 1.1.1995 do Brna.
Autor: Martin Varga
Datum: 13.05.1995
Místo: Potůčky
V dopravně Potůčky byl za upršeného májového dne zvěčněn osobní vlak, který byl veden 810.077-8 a na postrku mu pomáhal 810.052-1.
Autor: Martin Varga
Datum: 10.06.1995
Místo: Vernéřov
U zastávky Vernéřov byl dne 10.6.1995 vyfocen nákladní vlak vedený dvojicí sokolovských "sergejů" 781.335-5+781.444-5.
Autor: Martin Varga
Datum: 20.08.1995
Místo: Valšov
Do Valšova dorazil "bumlák" z Krnova a v jeho čele byl "brejlovec" 753.315-1.