Autor: Martin Nezdara

Autor: Martin Nezdara
Datum: 18.06.2009
Místo: Depo Ostrava

Nejstarší žehlička 110.001-5 se vyhřívala na slunci v SOKV Ostrava a vyčkávala na příležitost zasáhnout do provozu. V pozadí je vidět právě nastupující bardotka řady 751 na svůj výkon. 

Autor: Martin Nezdara
Datum: 26.06.2009
Místo: ŽOS Zvolen

850.013-4 čeká s dalšími "kolegy" své řady v areálu firmy ŽOS Zvolen na další životní příležitost.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 14.07.2009
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

Dvojče "brejlovců" 750.277-6+750.103-4 opustilo Mladou Boleslav s nákladním vlakem Pn 64411.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 30.08.2009
Místo: Depo Ústí nad Labem

Na okraji depa v Ústí nad Labem stál vrak "zamračené" 751.092-8, která čekala na milosrdné plameny autogenu.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 18.09.2009
Místo: Šurany

Ve slovenských Šuranech byla mimo halu vytáhnuta 735.006-9. Tou dobou byla již neprovozní, ale byla nabízena k prodeji. Následně ji zakoupil brněnský spolek KPKV, který do budoucna počítá s její opravou.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 18.11.2009
Místo: Klatovy

Klatovský brejlovec 754.024-8 po zahájení posunu ve stanici Klatovy zachytil autor v krásném podzimním dni roku 2009.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 24.11.2009
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

742.262-9 čeká nečinně v čele nákladního vlaku na dalšího strojvedoucího, který s ní bude pokračovat v dalších výkonech ze stanice Mladá Boleslav hl.n.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 14.12.2009
Místo: DPOV Přerov

Do DPOV v Přerově zamířila před vánoci roku 2009 lokomotiva 181.138-9, která byla opravena pro firmu LOTOS v Polsku. Do místních dílen zajíždějí lokomotivy do oprav.