Autor: Martin Nezdara

Autor: Martin Nezdara
Datum: 13.02.2001
Místo: Svitavy

Lokomotiva 735.152-1 se svého konce dočkala ve svitavském kovošrotu, kde byla rozložena i s lok. ř. 753.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 28.05.2001
Místo: Kostěnice

28.5.2001 bylo rozhodným datumem pro "bertu" 751.040-7, protože toho dne byl ukončen její provozní život a to po najetí na vyloučenou kolej v žst. Kostěnice, kdy skončila zabořena v traťovém spodku při rekonstrukci.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 28.05.2001
Místo: Kostěnice

"Bert" 751.040-7 zajela v žst. Kostěnice až na vyloučenou kolej a strojvedoucí s ní nedobrzdil před srázem na rekonstruvaný úsek. Bohužel pro ni tato nehoda byla tečkou za její provozní kariérou ...

Autor: Martin Nezdara
Datum: 21.04.2004
Místo: Depo Česká Třebová

Ex-hodonínský "pilštyk" 735.137-2 stojí v čele smutné kolony v České Třebové. Všechny lokomotivy čeká jen sešrotování.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 00.00.2006
Místo: Depo Česká Třebová

Smutný obrázek postupující šrotace boleslavké "perly" 735.181-0.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 30.04.2006
Místo: Depo Ústí nad Labem

Autor vytvořil na konci dubna roku 2006 pohled na bok kabiny odstavené "žehličky" 110.005-6, ještě po letech s původním značením E458.0005 a znakem ČSD. Stroj čekal na svou likvidaci v areálu depa Ústí nad Labem.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 10.06.2006
Místo: Cerhenice

Zastávkou Cerhenice projel zvláštní osobní vlak vedený netlumeným "čmelákem" T669.0085.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 27.06.2006
Místo: Depo Česká Třebová

Po dvou letech postávání po depu Česká Třebová se i 735.137-2 "dočkala" šrotace.