Autor: Martin Nesrsta

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 24.02.2007
Místo: Hulín

V Hulíně byla odstavena lokomotiva 742.506-9, která byla opatřena novým lakem.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 11.03.2007
Místo: Kroměříž

V kroměřížském depu je k dalšímu nasazení nachystána místní stálice v podobě motorového vozu 810.373-1.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 11.03.2007
Místo: Kroměříž

V kroměřížské strojovce se slunil "motor" 810.678-3, sloužící tou dobou letmo na výkonech depa ve Valašském Meziříčí.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 12.03.2007
Místo: Kroměříž

Stroj 703.632-0 na vlečce Sladoven v Kroměříži. Sladovna Kroměříž zahájila výrobu v červnu roku 1997. Z hlediska technologického vybavení se jedná o nejmodernější sladovnu v ČR. Svými technickými a technologickými parametry splňuje i ty nejnáročnější požadavky. Její dostavba znamenala důležitý krok v modernizaci českého sladařského průmyslu.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 03.04.2007
Místo: Břeclav

Z Břeclavi ku Kútům odjíždí osobní vlak 4683 a na fotografii tak byla zachycena slovenská 560.014-3.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 22.04.2007
Místo: Všetuly

Nákladištěm ve Všetulích projížděl nedělní rychlík 1444 ( Ostrava hl.n.-Brno hl.n.), který byl veden ostravskou 754.040-4.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 30.04.2007
Místo: Uhřičice

Přes 2000 tun těžký nákladní vlak se štěrkopískem ze Skašova byl dopraven do Kojetíně trojicí valašských "bucharů" ve stejném slušivém nátěru. V čele vlaku najížděla na stoupání u Uhřičic 742.028-4 a na postrku jí vydatně pomáhala dvojice 742.262-9+742.160-5.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 30.04.2007
Místo: Uhřičice

Dvojče valašských "bucharů" 742.262-9+742.160-5 se vrací od postrku loženého vlaku štěrkopísku zpět na vlečku Skašov, odkud budou pomáhat vlakovému stroji 742.028-4 s další loženou soupravou směřující do Polanky nad Odrou ( s přepřahem na "šestikoláka" v Kojetíně ).