Autor: Martin Nesrsta

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Česká Třebová

"Peršing" 163.016-9 je nachystán na postrku nákladního vlaku k odjezdu z České Třebové.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

V depu Česká Třebová čekala na opravu 123.014-3. Místo první hnací nápravy má falešný podvozek.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

Kolona "šestikoláků" v třebovském depu, která navozovala dojem jejich brzké šrotace. Ovšem několik z nich bylo vybráno, opraveno a následně pronajímáno do Polska, stejně jako tomu bylo v případě 181.138-9.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: DPOV Přerov

Během opravy byla v přerovském DPOV zdokumentována "žehlička" 111.034-5.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

Zrušená a čekající na své rozložení. Lokomotiva 770.111-3 už jen smutně vzpomínala na svou slávu v areálu depa Česká Třebová.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Česká Třebová

Ústecká "uhelka" 121.002-0 stála v České Třebové na čele kolony zrušených lokomotiv a čekala s nimi na přistavení ke šrotaci v místním depu. 

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

721.181-6 čekající v České Třebové na sešrotování. 

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

Do vraku ohořelé 751.372-4 se v České Třebové již prodraly první plameny autogenu, takže už má před sebou jen pár dní existence. Za ní stojí její kolegyně - 751.108-2+751.357-5 se stejným osudem.

Top