Autor: Martin Nesrsta

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 19.02.2010
Místo: Holešov

Do Holešova přijíždí osobní vlak 3909, který měl na postrku poslední vyrobenou "osmsetdesítku" 810.678-3.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 19.02.2010
Místo: Hulín

Firma OKD Doprava na nákladní vlaky po "Ferdinandce" většinou nasazovala lok.ř. 753.7, ovšem při nedostatku musely zaskočit i jiné lok. Stejně jako v tomto případě, kdy 740.674-7 se svou kolegyní provážela uhláky Hulínem ku Břeclavi.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 22.02.2010
Místo: Holešov

"Berta" 751.374-0 tlumeně duní při rozjezdu vlaku Mn 81055 za holešovskou stanicí. Do cílové stanice vlaku, Bystřice pod Hostýnem, ji čeká ještě 11 kilometrů a to převážně ve stoupání.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.03.2010
Místo: Holešov

"Hokejková" 742.160-5 přijíždí s vlakem Mn 81055 do železniční stanice Holešov.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 19.03.2010
Místo: Jankovice

"Buchar" 742.064-9 byl vyfocen s "bumlákem" Mn 81052 mezi zastávkami Hlinsko pod Hosýnem a Jankovice.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.05.2010
Místo: Bylnice

Ve stanici Bylnici byl během odpočinku zvěčněn historický vlak s parní lokomotivou 433.002, z důvodu nedostatku historických vozů byla k vidění souprava olomouckých "bixů" ř. 020, na postrku je lehce zřetelný "pilštyk" T466.0007.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 29.06.2010
Místo: Jankovice

Os 3916 projíždí úsekem mezi zastávkami Jankovice a Dobrotice a jeho složení je 810.467-1 a dva "calmáky".

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 02.07.2010
Místo: Hranice na Moravě

Na hranickém viaduktu čekal soupravový vlak v čele s T466.0007 na vpuštění vjezdovým návěstidlem do stanice, a to byla chvilka pro zdokumentování přepravy vozů ř.020 ( "bix" ), které byly zapůjčeny z Olomouce do Valašského Meziříčí na historickou jízdu s parní lokomotivou 433.002 "Matěj".

Top