Autor: Martin Nesrsta

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 10.11.2007
Místo: Bystřice pod Hostýnem

Na stoupání za stanicí v Bystřici pod Hostýnem bylo zdokumentováno dvojče 742.262-9+742.293-4, které vezlo cisterny do Osíčka.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 16.11.2007
Místo: Hulín

Přípřežní lokomotiva 363.009-2 pomohla "zdechlé" vlakové 362.119-0 s odvozem vlaku R 807 z Nedakonic až do Olomouce. Snímek byl pořízen ve stanici Hulín.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 16.11.2007
Místo: Břeclav

Břeclavské depo ještě i v roce 2007 používalo "pilštyka" 735.007-7 k vozbě osobních vlaků do Znojma. Po rozdělení společnosti na ČD a ČD Cargo byl "pilštyk" přesunut do Brna.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 16.11.2007
Místo: Břeclav

V Břeclavi byl na pracovním vlaku nasazen "buchar" 740.429-6 z hulínské TSSky.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 31.12.2007
Místo: Holešov

Na Silvestra roku 2007 zastavila v Holešově valašská 810.394-7 s osobním vlakem Os 3906.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 11.01.2008
Místo: Holešov

V Holešově posunuje zelená 742.295-9 která byla tou dobou čerstvě převelena z Rakovníka pod křídla SOKV Ostrava, PJ Brno.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 25.01.2008
Místo: Holešov

"Buchar" 742.142-3 byl v Holešově zachycen s "bumlákem" Mn 81051. První vůz za lokomotivou je ložen dřevem pro dnes již neexistující Impregnu v Bystřici pod Hostýnem.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 26.01.2008
Místo: Otrokovice

V otrokovickém depu odpočíval mezi výkony "motor" 810.507-4 a na vedlejší koleji strojvedoucí Jiří Tábor doplňoval vodu do lokomotivy 742.090-4.