Autor: Martin Nesrsta

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 18.09.2007
Místo: Kroměříž

"Motorák" 810.519-9 dorazil s osobním vlakem Os 3942 do Kroměříže. Stanice je ještě zachycena v původní podobě před rekonstrukcí.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 24.09.2007
Místo: Depo Ostrava

Stálice staničního posunu v Ostravě na uhelném nádraží, stroj 742.062-3, byl zvěčněn v domovském ostravském depu.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 24.09.2007
Místo: Depo Ostrava

V domovském depu v Ostravě byly zachyceny lokomotivy 754.047-9+754.068-5. Vyčkávaly na další výkony a to nejen v osobní dopravě, ale mohly být nasazeny i na "manipuláky" do Lískovce, případně na nákladní výkony pod strojovkami Kroměříž a Otrokovice.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 24.09.2007
Místo: Vratimov

K Vratimovu se blíží nehodový vlak firmy OKD a v jeho čele je "buchar" 740.686-1.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 10.11.2007
Místo: Bystřice pod Hostýnem

Na stoupání za stanicí v Bystřici pod Hostýnem bylo zdokumentováno dvojče 742.262-9+742.293-4, které vezlo cisterny do Osíčka.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 16.11.2007
Místo: Hulín

Přípřežní lokomotiva 363.009-2 pomohla "zdechlé" vlakové 362.119-0 s odvozem vlaku R 807 z Nedakonic až do Olomouce. Snímek byl pořízen ve stanici Hulín.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 16.11.2007
Místo: Břeclav

Břeclavské depo ještě i v roce 2007 používalo "pilštyka" 735.007-7 k vozbě osobních vlaků do Znojma. Po rozdělení společnosti na ČD a ČD Cargo byl "pilštyk" přesunut do Brna.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 16.11.2007
Místo: Břeclav

V Břeclavi byl na pracovním vlaku nasazen "buchar" 740.429-6 z hulínské TSSky.

Top