Autor: Martin Macharáček

Autor: Martin Macharáček
Datum: 07.08.1991
Místo: Kraľovany

Stroj 140.067-0 zachycený s nákladním vlakem ve stanici Kraľovany na počátku devadesátých let.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 07.08.1991
Místo: Žilina

Výrazne "zašlý" lak "bobiny" 140.035-7 dáva tušiť, že rušeň aj po tridsiatich rokov prevádzky u ČSD stále dennodenne služi v prevádzke. Na snímke bol s osobným vlakom zachytený v Žiline.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 10.08.1991
Místo: Depo Česká Třebová

Odstavená lokomotiva 180.001-0 sloužila několik let jako zdroj náhradních dílů pro bobiny řady 141. V areálu českotřebovského depa byla takto k vidění až do roku 1994, kdy byla postupně (nejdříve podvozky, pak skříň) odvezena do ŽOS Vrútky. Tam byla uvedena do původního stavu. Bohužel TBZ stroj vykonal až v roce 2007. Do té doby, i když plně provozní byl pouze vystavován na různých akcích.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 17.08.1991
Místo: Česká Třebová

Okolo nástupišťa v České Třebové posunovala lokomotíva 182.074-5.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 17.08.1991
Místo: Přerov

Už značně sešlá lokomotiva 140.072-0, která svou provozní kariéru ukončila k datu 14. 2. 1997 po ujetí 4 867 564 km, projížděla stanici Přerov s nákladním vlakem. Lokomotiva byla v DKV Olomouc ke konci provozní kariéry nasazovaná na manipulačních vlacích do Zábřeha a také do Nezamyslic v osobní dopravě. V roce 1995 ještě sloužila jako záložní ve Valašském Meziříčí. Je třeba dodat, že po svém zrušení doslova zachránila dnes historickou 140.085-2, které poskytla mnoho náhradních dílů.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 07.03.1992
Místo: Okříšky

Znojemský "loďák" 831.092-2 čekal na odjezd s osobním vlakem ze stanice Okříšky.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 15.03.1992
Místo: Praha hl.n.

Ještě plzeňské "zánovní eso" 363.171-0 opatřené na čelech znakem, který už z dálky připomínal, komu lokomotiva patří, bylo zachycené před odjezdem s rychlíkem v Praze hl.n.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 04.04.1992
Místo: Brno hl.n.

Na prvním nástupišti brněnského hlavního nádraží zastavila s rychlíkem bratislavská "gorila" 350.007-1 a čeká na výměnu cestujících, aby mohla pokračovat dále směrem na Břeclav.