Autor: Martin Macharáček

Autor: Martin Macharáček
Datum: 21.02.1998
Místo: Brno hl.n.

Jihlavská "berta" 749.042-8 čeká na odjezd s osobním vlakem z Brna hl.n.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 26.09.1998
Místo: Česká Třebová

Zajímavý záběr pořídil autor ve stanici Česká Třebová, kdy právě zastavil v čele směsky "šestikolák" 181.087-8, který po vystřídání "na ose" pokračoval dál směrem na Pardubice a Nymburk. V pozadí snímku je vidět hrbatá řady 130 v unifikovaném nátěru, typickým pro devadesátá léta.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 27.03.1999
Místo: Vranovice

Necelý půlrok před požárem byla při odjezdu ze stanice Vranovice zvěčněna "laminátka" 230.007-7.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 20.06.1999
Místo: Střelice

Brněnská lokomotiva 742.100-1 dorazila dne 20.6.1999 s "manipulákem" do Střelic.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 25.09.1999
Místo: Depo Brno-Maloměřice

Na okraji maloměřického depa byly odstaveny "laminátky" 230.050-7 a 230.007-7.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 00.00.2000
Místo: Brno hl.n.

Okolo 1. nástupiště brněnského hlavního nádraží posunuje domácí "eso" 363.075-3.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 17.06.2000
Místo: Olomouc hl.n.

Přerovská 363.018-3 byla zachycena ve stanici Olomouc hl.n. v čele vlaku osobní dopravy.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 20.06.2000
Místo: Brno hl.n.

Jedna z posledních vyrobených lokomotiv, "eso" z páté výrobní série - 363.174-4 při posunu ve stanici Brno hl.n.