Autor: Martin Macharáček

Autor: Martin Macharáček
Datum: 08.01.1994
Místo: Přerov

Z kraje roku 1994 vyfotil autor v Přerově před odjezdem bobinu 140.065-4.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 01.03.1994
Místo: Břeclav

350.008-9 byla při dílenské opravě opatřena velmi slušivým nátěrem a 1.3.1994 se ukázala s rychlíkem v Břeclavi, tehdy již pohraniční stanici se Slovenskem.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 25.03.1994
Místo: Praha hl.n.

"Eso" 363.060-5 vchádza na pražské hlavní nádraží s rýchlikovou súpravou. 

Autor: Martin Macharáček
Datum: 22.05.1994
Místo: Tišnov

Bratislavská "gorila" 350.013-9 přijíždí s rychlíkem do Tišnova.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 08.06.1994
Místo: Brno hl.n.

Ve stanici Brno hlavní nádraží se předvedla pěkná, už zrychlená lokomotiva 362.166-1 na čele vlaku vyšší kvality.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 08.06.1994
Místo: Brno hl.n.

8.6.1994 se na brněnském hlavním nádraží představila v novém laku jihlavská "berta" 749.107-9.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 03.09.1994
Místo: Zábřeh na Moravě

Šestikolák 182.012-5 se "směskou" ve stanici Zábřeh na Moravě.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 04.09.1994
Místo: Havlíčkův Brod

U přechodu ve stanici Havlíčkův Brod zastavila v čele prázdný pater 230.019-2. Za zmínku stojí, že stroje inv. čísel 0019 a 0020 byly z výroby zkušebně vybaveny elektrodynamickou brzdou.