Autor: Martin Macharáček

Autor: Martin Macharáček
Datum: 18.04.1992
Místo: Praha-Smíchov

"Zamračená" 751.007-6 posunovala po smíchovské stanici.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 01.05.1992
Místo: Brno hl.n.

Bratislavská "gorila" 350.002-2 odjíždí z Brna hl.n. s rychlíkem směr Břeclav.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 27.06.1992
Místo: Havlíčkův Brod

Kompletní sestava "havlbrodských postrkářů" v obsazení 230.031-7, 230.030-9 a 230.026-7 čekala na další práci v Havlíčkovom Brodě.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 28.8.1992
Místo: Horní Lipová

Ze stanice Horní Lipová sjíždí ku Jeseníku osobní vlak, který je veden šumperským "loďákem" 831.109-4.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 27.09.1992
Místo: Brno hl.n.

"Laminátky" 230.097-8 a 230.084-6 čekaly na brněnském hlavním nádraží na další nasazení v osobní dopravě.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 07.11.1992
Místo: Břeclav

Ve stanici Břeclav zapózovala 230.010-1 z první výrobní série lokomotiv řady 230 ex S489.0.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 29.11.1992
Místo: Břeclav

Na břeclavském nádraří zastavil rychlík, který měl v čele lokomotivu 350.003-0. Strojvedoucí s výpravčím vedou družný hovor než bude čas odjezdu a vlak bude vypraven směrem na Kúty.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 23.01.1993
Místo: Nezamyslice

Bobina 140.094-4 přijíždí do stanice Nezamyslice v rámci zahájení elektrického provozu na této trati (Olomouc - Nezamyslice).