Autor: Martin Macharáček

Autor: Martin Macharáček
Datum: léto 1994
Místo: Brno hl.n.

Čerstvě po provedené opravě se na brněnském hlavním nádraží ukázala 752.083-6. Tato lokomotiva vznikla rekonstrukcí z 751.215-5, které byl během opravy odejmut parní generátor PG 500 a nahrazen balastem.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 90.léta
Místo: Havlíčkův Brod

Nákladný vlak vedený brněnskou "laminátkou" 230.011-9 práve prechádza Havlíčkovým Brodem.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 09.05.1991
Místo: Miroslav

Křižování dvou osobních vlaků ve stanici Miroslav a v čele jednoho z nich je zdokumentována brněnská 830.207-7.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 11.05.1991
Místo: Česká Třebová

"Šesťkolák" 181.143-9 bol zachytený pri peróne v žst. Česká Třebová.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 15.06.1991
Místo: Přerov

"Bobina" 140.080-3 bola autorom zachytená pri posune v Přerově.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 05.07.1991
Místo: Hranice na Moravě

Sice méně kvalitní záběr na lokomotivu 140.025-8, přesto však na dnešní dobu už vzácný, pochází ze stanice Hranice na Moravě, kdy tento stroj táhla do Ostravy neznámá lokomotiva řady 181 nebo 182.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 04.08.1991
Místo: Kysak

Železničnou stanicou Kysak prechádza dlhý nákladný vlak vedený "šesťkolákom" 182.047-1.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 05.08.1991
Místo: Poprad-Tatry

V horkém srpnovém dni roku 1991, kdy začínaly lokomotivy řady 140 ve větším množství opouštět naše koleje, zachytil autor ve stanici Poprad rychlík, vedený ještě strojem 140.044-9 v roli záskoku za "peršing" řady 163.