Autor: Marek Štěpánek

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 18.06.1991
Místo: Žilina

"Bobina" 140.012-6 byla na vlaku Os 1534 (Spišská Nová Ves - Žilina) zachycena v cílové stanici vlaku.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 18.06.1991
Místo: Žilina

Už značně opotřebovaná "bobina" 140.035-7 ještě s původním značením E499.0035 byla zachycena v červnu roku 1991 v Žilině na čele osobního vlaku. 

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 18.06.1991
Místo: Žilina

Zánovní lokomotiva 363.177-7 byla s vlakem Os 2914 (Žilina - Bohumín) zachycena ve výchozí stanici Žilina. 

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 17.08.1991
Místo: Chlum u Třeboně

Do stanice Chlum u Třeboně vjíždí mezinárodní vlak Ex 270 "Vindobona", který byl dne 17.8.1991 veden táborským "brejlovcem" 754.008-1.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 20.08.1991
Místo: Třeboň

Třeboní projížděl věhlasný mezinárodní expres 375 "Vindobona" a v jeho čele hřmělo 12 válců táborského "brejlovce" 754.007-3.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 02.09.1991
Místo: Žilina

Pěkně udržovaná "rakaňa" 183.010-8 byla zachycena v Žilině s nákladním vlakem.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 20.09.1991
Místo: Depo Přerov

Snímek "kredence" M262.0198 byl pořízen v Přerově.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 24.09.1991
Místo: Dluhonice

Snímek ze září 1991 nám představuje všední obraz provozu na kolejích 1. hlavního tahu v období vrcholu nákladního provozu po železnici v naší republice. Její největší objem byl právě na přelomu 80. a 90. let. Ve výhybně Dluhonice projíždí vedle stojícího šestikola 182.038 - které je dodnes provozní,  stroj 181.034-0 s dalším nákladním vlakem.

Top