Autor: Marek Štěpánek

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 10.07.2010
Místo: Havlíčkův Brod

Z Brna Maloměřic do Českých Budějovic byla v ranních hodinách vypravena směska Rn 52831 v čele s dvojicí "laminátek" 240.044-8+240.047-1. Autor je zvěčnil ve stanici Havlíčkův Brod.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 10.07.2010
Místo: Horní Cerekev

Z Pelhřimova do Dačic se vydal manipulační vlak Mn 82654. "Špagetu" 731.004-8 v čele vlaku zvěčnil autor ve stanici Horní Cerekev.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 12.08.2010
Místo: Depo České Budějovice

V SOKV České Budějovice se na letním slunci vyhřívala dvojice lokomotiv společnosti ČD Cargo - v popředí 708.006-2 a za ní "čmelák" 771.137-7.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 12.08.2010
Místo: Depo České Budějovice

Před vraty budějovického depa se slunila 742.069-8, která byla po opravě a v novém laku. Vedle ní čekala na další výkon lokomotiva 708.006-2.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 20.08.2010
Místo: Benešov u Prahy

Jedno z posledních nátěrově unifikovaných "es" 363.076-1 bylo zvěčněno v čele vlaku R 207 Matthias Braun (Praha hl.n. - Salzburk Hbf.) nedaleko Benešova u Prahy.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 23.09.2010
Místo: Praha-Smíchov

Okolo dnes již neexistujících "ruslanů" na Smíchově projíždí Os 8828 vedený patrovou jednotkou 471.023-2.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 25.09.2010
Místo: Depo České Budějovice

V prostoru SOKV České Budějovice byla zachycena "zamračená" 751.031-6. Tady svojí provozní kariéru také dokončila.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 11.10.2010
Místo: Dobříň

Rychlý nákladní vlak Rn 52632 (relace Brno Maloměřice - Most n.n.) projížděl s lokomotivou 163.011-0 nedaleko Dobříně.