Autor: Marek Štěpánek

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 17.08.1997
Místo: Janovice nad Úhlavou

U známých mechanických návěstidel v Janovicích nad Úhlavou byl zvěčněn neméně známý klatovský motorový vůz 831.144-1, který byl nasazen na osobním vlaku 17538.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 17.08.1997
Místo: Běšiny

Osobní vlak 17513 měl dne 17.8.1997 netradiční složení, kdy na dva vozy ř. 020 byly řazeny dvě lokomotivy ř. 742 a to konkrétně 742.069-8 a 742.397-3. Snímek byl pořízen nedaleko malebné stanice Běšiny, která se nachází na trati č. 185 (Horažďovice předměstí - Domažlice).

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 25.09.1997
Místo: Benešov u Prahy

S vlakem R 635 z Prahy do Českých Budějovic zachytil autor snímku v Benešově u Prahy stroj 363.051-4.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 25.09.1997
Místo: Benešov u Prahy

Traťovým úsekem mezi Čerčanami a Benešovem projížděl osobní vlak 9135 a v jeho čele byla pražská "bobina" 141.029-9, která byla v rámci dispečerského výkonu E2 nasazena jako náhrada za chybějící "žabotlam" ř. 451 nebo 452.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 26.09.1997
Místo: Mnichovice

Na dlouho cestu z Prahy do italského města Rimini se vydal vlak R 1275. Na území České republiky se vlakové služby zhostilo "eso" 362.168-7. Na snímku projíždí nedaleko obce Mnichovice.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 25.10.1997
Místo: Třemešná ve Slezsku

Lokomotiva 753.193-2 s "pěkným" manipulačním vlakem nedaleko Třemešné ve Slezsku.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 30.10.1997
Místo: Bakov nad Jizerou

V Bakově nad Jizerou došlo dne 30.10.1997 k setkání "fujar" 735.292-6 a 735.201-6. Na lipské "292" kontroloval strojvedoucí parní generátor - "pegas" PG 500 ( u této řady t.č. poslední provozní ), aby byla stále vytápěna souprava osobního vlaku. Boleslavská "201" čekala na volnou cestu s nákladním vlakem.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 13.03.1998
Místo: Ostrov nad Ohří

Na postrku nákladnímu vlaku ve stoupání za stanicí Ostrov nad Ohří, vyfotografoval autor zachovalého sergeje 781.529-3. O několik let později zmizely tyto stroje z podkrušnohorské magistrály a v čelech nákladních vlaků je na krátko nahradily stroje řady 751 a 753.

Top