Autor: Marek Štěpánek

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 16.04.1990
Místo: Kralupy nad Vltavou

Vzhledově velmi pěkná "singrovka" 820.107-1 vyčkává v kralupském depu na další nasazení.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 10.05.1990
Místo: Most

Jedna z mála lokomotiv, které dostaly unifikovaný nátěr v kombinaci zelené a žluté byla i "bobina" 141.025-7. Autor ji zachytil při jejím působení na Mostecku právě nedaleko stanice Most.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 10.05.1990
Místo: Depo Louny

V roce 1990 vznikl snímek stroje 753.091-8 v depu Louny. Sláva tohoto depa je pryč, stejně jako lokomotiva již neexistuje.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 10.05.1990
Místo: Depo Louny

V depu Louny stál 10. května 1990 vyzdobený brejlovec 753.347-4, který upozorňoval na výročí 45 let od konce II.světové války. Z pozadí tomu přihlíželi brejlovci 753.091-8 a 753.381-3.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 10.05.1990
Místo: Most n.n.

Lokomotivy 753.071-0+753.396-1 byly zastiženy v Mostě při odjezdu s nákladním vlakem z nového nádraží. Jejich doménou byla také trať z Mostu do Rakovníka.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 10.05.1990
Místo: Depo Louny

Během opravy motoru byla na točně v depu Louny přestavována lokomotiva 753.104-9.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 13.05.1990
Místo: Liberec

Klasika v klasických barvách, aneb brejlovec 753.349-0 ještě s původním značením T478.3349 v Liberci s vlakem Os 6608 v relaci Liberec - Česká Lípa.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 13.05.1990
Místo: Depo Liberec

V Liberci byla zdokumentována pěkně udržovaná lokomotiva 753.318-5.

Top