Autor: Marek Štěpánek
Autor: Marek Štěpánek
Datum: 16.04.1990
Místo: Kralupy nad Vltavou
Vzhledově velmi pěkná "singrovka" 820.107-1 vyčkává v kralupském depu na další nasazení.
Autor: Marek Štěpánek
Datum: 10.05.1990
Místo: Most
Jedna z mála lokomotiv, které dostaly unifikovaný nátěr v kombinaci zelené a žluté byla i "bobina" 141.025-7. Autor ji zachytil při jejím působení na Mostecku právě nedaleko stanice Most.
Autor: Marek Štěpánek
Datum: 10.05.1990
Místo: Depo Louny
V roce 1990 vznikl snímek stroje 753.091-8 v depu Louny. Sláva tohoto depa je pryč, stejně jako lokomotiva již neexistuje.
Autor: Marek Štěpánek
Datum: 10.05.1990
Místo: Depo Louny
V depu Louny stál 10. května 1990 vyzdobený brejlovec 753.347-4, který upozorňoval na výročí 45 let od konce II.světové války. Z pozadí tomu přihlíželi brejlovci 753.091-8 a 753.381-3.
Autor: Marek Štěpánek
Datum: 10.05.1990
Místo: Most n.n.
Lokomotivy 753.071-0+753.396-1 byly zastiženy v Mostě při odjezdu s nákladním vlakem z nového nádraží. Jejich doménou byla také trať z Mostu do Rakovníka.
Autor: Marek Štěpánek
Datum: 10.05.1990
Místo: Depo Louny
Během opravy motoru byla na točně v depu Louny přestavována lokomotiva 753.104-9.
Autor: Marek Štěpánek
Datum: 13.05.1990
Místo: Liberec
Klasika v klasických barvách, aneb brejlovec 753.349-0 ještě s původním značením T478.3349 v Liberci s vlakem Os 6608 v relaci Liberec - Česká Lípa.
Autor: Marek Štěpánek
Datum: 13.05.1990
Místo: Depo Liberec
V Liberci byla zdokumentována pěkně udržovaná lokomotiva 753.318-5.