Autor: Marek Štěpánek

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 26.02.1995
Místo: Depo Rakovník

Brejlovec 753.028-0 ve společnosti pěkně udržovaného stroje 753.072-8 vyčkával svého provozního nasazení v Rakovníku.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 26.02.1995
Místo: Depo Rakovník

V Rakovníku byl zachycen "brejlovec" 753.084-3, který postával bez výkonu spolu s "tranzistorem" 742.307-2.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 03.03.1995
Místo: Krhanice

Osobní vlak Os 9005 z Prahy hl. n. do Čerčan v čele s "bertou" 749.008-9 odjíždí ze stanice Krhanice.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 18.03.1995
Místo: Okříšky

"Kredenc" 830.057-6 v Okříškách v březnu 1995.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 19.03.1995
Místo: Chocerady

Pražská "zamračená" 751.229-6 sloužila dlouhá léta v Čerčanech. Přes týden byla nasazována na manipulační vlaky, o víkendech pak na posázavské "rekreáky". V čele nedělního vlaku Os 9220 ji autor zachytil na snímku, jak právě zastavuje na zastávce Chocerady.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 25.03.1995
Místo: Dalovice

"Sergej" 781.529-3 odstavený v Dalovicích vyčkával na další vlak. Tento stroj byl jedním z posledních provozních své řady. Byl zachován a dnes je veden jako historický stroj.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 25.03.1995
Místo: Hájek

"Sergej" 781.597-0 doslova duněl před stanice Hájek, tedy v místě největšího stoupání s nákladním vlakem.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 25.03.1995
Místo: Depo Cheb

Sergej 781.462-7 byl léta nezaměnitelným "chebským" krasavcem. Pro jeho zajímavý nátěr byl často fotografován na jeho obvyklém výkonu - uhelných vlacích z Nového Sedla do bavorského Arzbergu. Tento stroj byl z provozu odstaven 3.10.2001 a administrativně byl zrušen 20.3.2003. Z Chebu do prostor CZ LOKA v České Třebové byl přepraven v červnu 2010. V listopadu téhož roku byl odvezen novému majiteli v Polsku (konkrétně do dílen PESA Bydgoszcz).

Top