Autor: Leoš Tomančák

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 13.09.1991
Místo: Kyjov

Ranní chvilka lokomotivy T435.0096 před halou Strojové stanice Kyjov, kde se 13. 9. 1991 právě budovala nová tankovací stanice.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 02.01.1992
Místo: Dubňany

Setkání kyjovské lokomotivy T435.0096 (720.096-7) a hodonínské T466.0271 (735.271) v Dubňanech dne 2. 1. 1992. "Hektor" právě vykonal obsluhu dubňanské sklárny, známé též jako Horní huť.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 31.01.1992
Místo: Znojmo

Motorový vůz 830.054-3, bez složené zahrádky čelního přechodu, stál 31. ledna 1992 ve Znojmě na postrku osobního vlaku do domovského Brna. 

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 16.05.1992
Místo: Hodonín

Docela obyčejné "eso" 363.020-9 projíždělo 16. 5. 1992 Hodonínem a míjelo domácí stroj T 466.0141 (735.141), který se chystal s Mn 84832 do Čejče.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 24.08.1992
Místo: Staré Město u Uherského Hradiště

Pečlivě udržovaná lokomotiva 363.013-4 čeká 24. 8. 1992 na cestující od přípojného vlaku v odbočné stanici Staré Městi u Uherského Hradiště. Pojede dál jako EOs 4216 do Břeclavi.  

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 24.08.1992
Místo: Veselí nad Moravou

Lokomotiva 720.048-8 (T435.0048) ještě po skončení turnusové služby na staniční záloze v Uherském Brodě jezdila letmo a 24. 8. 1992 byla takto nasazena na druhou veselskou zálohu. právě stahuje soupravu končícího vlaku Os 4111 z Brna, pozadí je konec soupravy podvečerního rychlíku č. 802 do Prahy.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 27.08.1992
Místo: Hodonín

Už skoro zapomenutá podoba lokomotivy 363.009-2 v jednotném modro-žlutém nátěru. Svého času nejlepší přerovské "eso" přiváží navečer 27. 8. 1992 osobní vlak č. 4216 do Hodonína, kde v té době probíhala rekonstrukce výpravní budovy.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 17.09.1992
Místo: Moravský Písek

Obyčejné turnusové "eso" 363.004-3 z LD Přerov. Dne 17. 9. 1992 zastavilo s odpoledním EOs 3306 z Bohumína do Břeclavi.