Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 28.07.1982
Místo: Hradec Králové hl.n.

Letní snímek "šestikoláka" už s "novějším" označením E669.1038 pochází ze stanice Hradec Králové.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 00.08.1982
Místo: Hroznětín

Zachovalý rušeň T211.0519 bol zachytený v Hroznětíně v auguste roku 1982.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.08.1982
Místo: Plzeň hl.n.

Během přestávky mezi výkony byla v Plzni zachycena T478.3250.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.08.1982
Místo: Plzeň hl.n.

Na 17. koleji plzeňského nádraží pod stavědlem "Radbuza" čeká na svůj odjezd stroj T478.3270. Tento stroj byl převzat z ČKD do stavu LD Plzeň v roce 1975. V 80. letech sloužil v LD Zdice i LD Plzeň a v roce 1982 si zajezdil i pod hlavičkou LD České Budějovice. O 10 let později byl opět převelen do Českých Budějovic, kde prošel rekonstrukcí na řadu 750. V roce 1994 ( už jako 750.270-1 ) přechází do depa Havlíčkův Brod. Svou provozní kariéru ukončuje v PJ Havlíčkův Brod, kde je v roce 2001 zrušena.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.08.1982
Místo: Bor u Tachova

Lokomotiva T435.0005 známá díky velkému pluhu byla autorem zachycena ve stanici Bor u Tachova.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.10.1982
Místo: Cheb

Novotou vonící stroj T448.0750 se slunil dne 5.10.1982 v Chebu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.10.1982
Místo: Cheb

Na další nasazení čekal v chebském depu stroj T435.0086.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.10.1982
Místo: Depo Cheb

Rušeň T211.0080 bol 5.10.1982 odstavený v depe Cheb. Z fotografie je patrné, že sa "prasiatko" priplietlo k nejakej nehodovej alebo mimoriadnej udalosti. Za ním postáva trolejársky "hurvínek" M131.2134.

Top