Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.04.1996
Místo: Most

Zánovní "peršan" 163.066-4 turnusově patřící chomutovským strojvedoucím, byl zachycen ve stanici Most v čele soupravy osobních vozů.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.04.1996
Místo: Karlovy Vary

Ve stanici Karlovy Vary postává s rychlíkem z Chebu lokomotiva 240.025-7.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.04.1996
Místo: Most

Prázdné wapky k naložení do Třebušic provážela stanicí Most "uhelka" 121.069-9.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.04.1996
Místo: Ústí nad Labem hl.n.

Lokomotiva 141.043-0 se soupravou osobních vozů ve stanici Ústí nad Labem hl.n.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.04.1996
Místo: Ústí nad Labem hl.n.

Zánovní "peršan" 163.067 přihlížel rozjezdu staršímu stroji 122.044-1 v čele nákladního vlaku. Snímek byl pořízen v Ústí nad Labem hl.n.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.04.1996
Místo: Chomutov

K odjezdu ze stanice Chomutov se připravuje motorový vůz 830.169-9 s přípojným vozem Bix, který je dnes k vidění už jen na historických jízdách.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.05.1996
Místo: Karlovy Vary

Druhý den akce si nákladní expresy převzala do své režie lokomotiva 475.101. Ta se z Karlových Varů vracela po poledni s NEx 43329. Turnusově tento výkon náležel jednomu z místních "sergejů" řady 781. Nedlouho za ní se vydal se svou "raketou" Rn 45715 klatovský "kremák". 

O takové akci by se dnešním fanouškům a fotografům mohlo jen zdát.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.05.1996
Místo: Karlovy Vary

V rámci vynikající dílenské základny se v devadesátých letech stává Brno oázou parních lokomotiv – mezi místními stroji 354.1217, 433.001, 475.101 a 498.106 jsou prostředky a síly využívány k opravám dalších lokomotiv do provozního stavu. Na snímku od Ladislava Kroula je pak zřejmý tolik typický vzhled pro 475.101 do své opravy kotle v roce 2007.

Top