Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.03.1996
Místo: Olomouc hl.n.

Na olomoucké hlavní nádraží přijídí osobní vlak a v jeho čele je šumperská "berta" 749.260-6 ( ex 752.077-8 ).  

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.03.1996
Místo: Šumperk

V pošmourném počasí posunoval na nádraží v Šumperku "dunihlav" 831.113-6.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.03.1996
Místo: Depo Šumperk

S posledními zbytky sněhu byl vyfotografován motorový vůz 831.199-5 v šumperském depu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.03.1996
Místo: Depo Šumperk

Bez výkonu stála v Šumperku odstavená zajímavě nalakovaná "elektrická zamračená" 749.257-2.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.03.1996
Místo: Depo Šumperk

V depu Šumperk postává jeden z prvních předělaných motorových vozů na řadu 831, a to "dunihlav" 831.110-2.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.03.1996
Místo: Olomouc hl.n.

Třebovská "turnusačka" 163.040-9,která měla mimo jiné stanoviště polepené koženkou (díky turnusovým strojvedoucím velice pečlivě udělané), vyčkávala v Olomouci hl.n.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.03.1996
Místo: Depo Šumperk

Lokomotiva 749.245-7 ve velmi slušivém nátěru zachycená v Šumperku. Bohužel toho v tomto kabátku moc nenajezdila. V červenci roku 2001 se střetla na přejezdu s tatrovkou a následně na to byla zrušena.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.03.1996
Místo: Olomouc hl.n.

Jedna z bývalých turnovských "leštěnek" - "trojka" 750.387-3 - dosloužila v Krnově. Autor se s ní setkal ve stanici Olomouc hl.n..

Top