Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
25.06.1995
Místo:
Praha Masarykovo n.
Ústecká "bobina" 141.056-2 právě najela na svojí rychlíkovou soupravu, s kterou se následně vydala do Děčína. Autor fotil na 7.koleji Masarykova nádraží v Praze.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
26.06.1995
Místo:
Karlovy Vary
Nákladní vlak z Mostu do Sokolova provážel přes Karlovy Vary sergej 781.471-8.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
27.06.1995
Místo:
Pardubice hl.n.
Pardubický "hybrid" 750.270-1 bol zvečnený na miestnom hlavním nádraží.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.06.1995
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Lokomotiva T435.0094 v Kralupech nad Vltavou.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.06.1995
Místo:
Louny
V čerstvém laku stylu "ODS" se v Lounech předváděl motorový vůz 810.528-0 s přípojným vozem ještě v původním provedení. Autor fotil poslední červnový den roku 1995.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1995
Místo:
Depo Karlovy Vary
V depu v Karlových Varech zachytil autor hned 4 lokomotivy řady 735. Vedle známé 735.103-4 postával i stroj 735.184-4. Ten byl jeden z posledních provozovaných.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1995
Místo:
Stará Role
Ve Staré Roli byl zachycen manipulační vlak s varskou "fujarou" 735.142-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
11.07.1995
Místo:
Karlovy Vary
V závěru provozního období sergejů, byly lokomotivy soustředěny do lokomotivního depa v Plzni, na pracoviště v Sokolově a v Chebu. Jejich dunění se rozléhalo především na trati č.140, kde byly v roce 1997 nasazeny ve třech skupinách a to celkem 10 strojů. Pracoviště Cheb si drželo jeden stroj pro vozbu uhlí do německého Arzbergu. Snímek zachytil stroj 781.349-6 v Karlových Varech.