Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.01.1996
Místo: Pardubice hl.n.

Krátká chvíle odpočinku, při pobytu na pardubickém hlavním nádraží, byla příležitost ke zvěčnění lokomotvy 150.007-3.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.01.1996
Místo: Pardubice hl.n.

Topení soupravy obstarávala ve stanici Pardubice mrazivého lednového dne roku 1996 ještě "mladá" lokomotiva 163.099-5.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.01.1996
Místo: Hradec Králové hl.n.

Ve společnosti "žehliček" postával v zasněžené stanici Hradec Králové hl.n. - v místní jednotce šestikolák 181.124-9.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.01.1996
Místo: Pardubice hl.n.

Ušmudlaný pardubický "čmeliak" 770.012-3 bol zachytený pravdepodobne na posune v stanici Pardubice hl.n.. Už o niekoľko mesiacov obržal slušivý zeleno-krémový výrobný náter.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.01.1996
Místo: Pardubice hl.n.

Z důvodu absence turnusové lokomotivy řady 726 na osobní zálohu v Pardubicích, byl místo ní nasazen čmelák 771.120 .

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 30.01.1996
Místo: Čelákovice

Ve stanici Čelákovice byl zachycen s nákladním vlakem šestikolák 181.069-6. Ten se dočkal i svého působení ve společnosti ČD Cargo, stal se tak jedním z mála šestikol, které přežila velké rušení v letech 2003 - 2007.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 30.01.1996
Místo: Hradec Králové hl.n.

Ve slušivém laku postává "hrboun" 130.038-3 zapřažený na nákladním vlaku ve stanici Hradec Králové hlavní nádraží.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 30.01.1996
Místo: Hradec Králové hl.n.

Nejen červeně natřená naftová nádrž už z dálky napovídala, že se jedná o udržovaného brejlovce 750.395-6. Snímek byl pořízen v Hradci Králové.

Top