Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.04.1996
Místo: Praha Masarykovo n.

Ve stanici Praha Masarykovo nádraží se chystala na odjezd jako osobní vlak jednotka řady 451. V čele vidíme vůz 451.056-6.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.04.1996
Místo: Depo Praha-Masarykovo n.

Odstavená bobina 140.092-8 ve společnsoti žehličky řady 110 a krysy řady 150 vyčkávala na další nasazení v depu v Praze Masaryčce.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.04.1996
Místo: Praha Masarykovo n.

Ve stanici Praha Masarykovo nádraží byla při posunu zachycena bobina 141.031-5.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.04.1996
Místo: Praha Masarykovo n.

Lokomotiva 150.003-2 odstavená mezi výkony v Praze Masarykovo n..

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.04.1996
Místo: Depo Praha Masarykovo n.

V depu v Praze na Masaryčce se chystala na svůj výkon "krysa" 150.024-8.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.04.1996
Místo: Praha-Libeň

Dříve naleštění "brejlovci", nyní úspornější motorové vozy. I tak se dá nazvat změna v osobní dopravě v okolí Prahy na neelektrifikovaných tratích. V Praze-Libni vyčkává s osobním vlakem "kvatro" 842.010-1.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.04.1996
Místo: Depo Čerčany

V čerčanské strojovce, ve které bylo možno nejčastěji vídat motorové vozy řady 810, odpočívala místní 810.102-4.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.04.1996
Místo: Benešov u Prahy

Ve stanici Benešov u Prahy byla zastižena odstavená lokomotiva 181.043-1. V roce 1996 ještě zcela běžný jev potkat šestikoláka v Benešově u Prahy.

Top