Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1995
Místo:
Depo Olomouc
Čerstvě opravená bobina 140.089-4 odpočívala v olomouckém depu v květnu roku 1995.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1995
Místo:
Depo Nymburk
Odstavené lokomotivy 130.022-7 a 130.024-3 odpočívají v Nymburku před dalším nasazením na výkony.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1995
Místo:
Šumperk
Ve stanici Šumperk došlo ke křižování osobních vlaků. Na snímku vyčkává na odjezd osobní vlak v čele s motorovým vozem 830.076-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1995
Místo:
Depo Olomouc
Kousek od depa v Olomouci stály stroje 182.100-8 a 182.099 a vyčkávaly na své další nasazení na vlaky. V pozadí si můžeme všimnout místního seřaďovacího nádraží a chladírenských vozů, v té době zcela běžný jev nejen v Olomouci.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1995
Místo:
Depo Olomouc
Olomoucká bobina 140.085-2 zachycená v depu v květnu roku 1995 nejspíš netušila, že právě ona bude uzavírat pravidelný provoz této legendární řady u ČD.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1995
Místo:
Depo Olomouc
V prostorách olomouckého depa se potkaly lokomotivy 140.089-4 (čerstvě po opravě v novém nátěru), 140.093-6 (která ujela v červenci téhož roku posledních 214 km a byla trvale odstavena), všemu přihlížel šestikolák, který odpočíval před dalším výkonem.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1995
Místo:
Depo Přerov
Dňa 5.5.1995 odpočívalo v Přerově hneď niekoľko "peršingov" radu 162. Snímke dominuje stroj 162.038-4.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1995
Místo:
Depo Olomouc
Až do léta roku 1997 sloužila prototypová lokomotiva 718.501-0 na výkonech olomouckého depa. Vystřídala zde všechny zálohy, prošla řadou zkoušek. Její provoz se velmi osvědčil a to nejen v rámci těžkého zkušebního provozu na okruhu ve Velimi. Autor ji zastihl přímo v Olomouci ještě plně provozní v květnu roku 1995.