Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 30.06.1995
Místo: Louny

V čerstvém laku stylu "ODS" se v Lounech předváděl motorový vůz 810.528-0 s přípojným vozem ještě v původním provedení. Autor fotil poslední červnový den roku 1995.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.07.1995
Místo: Depo Karlovy Vary

V depu v Karlových Varech zachytil autor hned 4 lokomotivy řady 735. Vedle známé 735.103-4 postával i stroj 735.184-4. Ten byl jeden z posledních provozovaných.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.07.1995
Místo: Stará Role

Ve Staré Roli byl zachycen manipulační vlak s varskou "fujarou" 735.142-2.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 11.07.1995
Místo: Karlovy Vary

V závěru provozního období sergejů, byly lokomotivy soustředěny do lokomotivního depa v Plzni, na pracoviště v Sokolově a v Chebu. Jejich dunění se rozléhalo především na trati č.140, kde byly v roce 1997 nasazeny ve třech skupinách a to celkem 10 strojů. Pracoviště Cheb si drželo jeden stroj pro vozbu uhlí do německého Arzbergu. Snímek zachytil stroj 781.349-6 v Karlových Varech.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.07.1995
Místo: Plzeň hl.n.

V čele mezinárodního vlaku z Prahy do sousedního Německa se rozdjížděla lokomotiva 754.059-4. Jak je dobře patrné ze snímku, autor ji zdokumentoval po přepřahu od stroje řady 363, který v Plzni hl.n. odstoupil.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.07.1995
Místo: Depo Zdice

Ve společnosti "čmeláka" byl zachycen tou dobou ještě zdický "brejlovec" 750.217-2 přímo v domovském depu. 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.07.1995
Místo: Depo Zdice

Domovem "dunihlava" 831.130-0 bylo po dlouhá léta lokomotivní depo Zdice. Své poslední kilometry najel motorový vůz v lokomotivním depu Klatovy, kde byl poté odstaven z provozu a jeho provozní život byl ukončen.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.07.1995
Místo: Zdice

"Eso" 363.054-8 patřilo nějakou dobu mezi trvalé "zdické dispečerky". Například spolu se svými "sesterskými" 363.053, 055, 057 a dalšími, vozily nákladní vlaky po trati mezi Plzní a Prahou právě v roli dispečerských výkonů. Služebně byly obsazovány zdickými strojvedoucími. Na snímku autora pak vidíme zmíněnou lokomotivu s nákladním vlakem ve Zdicích.

strana: první 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 poslední
Top