Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 20.07.1995
Místo: Depo Karlovy Vary

V místní služebně v Karlových Varech postával pěkně naleštěný "brejlovec" 754.040-4. Už podle stínítka s nápisem Chomutov za levým čelním oknem poznáme, kdo o lokomotivu pečoval.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.07.1995
Místo: Most

První "peršan" 163.001-1 přijížděl do stanice Most v čele vlaku osobní dopravy. Za povšimnutí stojí první vůz za lokomotivou, ty běžně dosluhovaly na osobních vlacích ještě v druhé polovině 90. let.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.07.1995
Místo: Most

Ve slušivém novém nátěru postávala ve stanici Most "ústecká dvojka" 122.016-9.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.07.1995
Místo: Louny

Čerstvě opravená lokomotiva 753.253-7 byla zachycená ve stanici Louny. Plzeňské čety sem vozily například obrat osobního vlaku 7600/7605. 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.07.1995
Místo: Most

Bezdrev, známý rychlík spojující sever s jihem, odjíždí ze stanice Most v čele s "bardotkou" 749.241-6.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.07.1995
Místo: Most

810.140-4 v polomáčeném nátěru na mosteckém nádraží.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 31.07.1995
Místo: Louny

Druhý ze dvou prorotypů lokomotivní řady 714, kterým zůstala původní karoserie se předváděl při posunu ve stanici Louny.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 31.07.1995
Místo: Louny

"Zamračená" 751.029-0 byla zachycena autorem ve stanici Louny.

Top