Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 21.06.1995
Místo: Most

Prevádzkovou patinou pokrytý stroj 770.066-9 bol zvečnený v Mostě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.06.1995
Místo: Louny

Stálá dvojice lokomotiv 753.337-5+753.339-1 se chystala k odjezdu pro nákladní vlak ve stanici Louny.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.06.1995
Místo: Mariánské Lázně

Staniční záloha v Mariánských Lázních, kterou ztvárnila "špageta" 731.049-3, odpočívá před svým dalším výkonem.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.06.1995
Místo: Mariánské Lázně

Ve stanici Mariánské Lázně byl zdokumentován mtorový vůz 810.016-6, který patřil na pracoviště v Bělé nad Radbuzou. 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.06.1995
Místo: Praha hl.n.

První prototypová bobina řady 141 (141.001-8) v Praze hlavním nádraží na konci června roku 1995 při výkonu "E1". "Éčka" byla pro pražské bobiny dlouhou dobu klasickými turnusovými výkony, které skrývaly přetahy souprav po pražských spojkách zejména pak na odstavné nádraží. Jejich turnus ovšem zahrnoval i některé osobní vlaky do Berouna nebo nákladní vlaky v okolí Prahy.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.06.1995
Místo: Praha hl.n.

"Bobina" 141.004-2 ve "šturcové" koleji na hlavním nádraží v Praze vyčkávala na svou soupravu od rychlíku, kterou pak odvezla na odstavné nádraží v rámci výkonu "E2". V pozadí vidíme stroj 141.051-3 na výkonu "E3".

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.06.1995
Místo: Praha-Vršovice

Odstavenou lokomotivu 123.010-1, která je nasazena na dispečerku E12, zdokumentoval autor v Praze-Vršovicích.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.06.1995
Místo: Praha-Hostivař

Opět v roli nákladní dispečerky (V1) byla lokomotiva 752.002-6 zvěčněna v čele nákladního přetahu ve stanici Praha-Hostivař.

Top