Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.06.1995
Místo: Praha Masarykovo n.

Ústecká "bobina" 141.056-2 právě najela na svojí rychlíkovou soupravu, s kterou se následně vydala do Děčína. Autor fotil na 7.koleji Masarykova nádraží v Praze. 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 26.06.1995
Místo: Karlovy Vary

Nákladní vlak z Mostu do Sokolova provážel přes Karlovy Vary sergej 781.471-8.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 27.06.1995
Místo: Pardubice hl.n.

Pardubický "hybrid" 750.270-1 bol zvečnený na miestnom hlavním nádraží.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.06.1995
Místo: Kralupy nad Vltavou

Lokomotiva T435.0094 v Kralupech nad Vltavou.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 30.06.1995
Místo: Louny

V čerstvém laku stylu "ODS" se v Lounech předváděl motorový vůz 810.528-0 s přípojným vozem ještě v původním provedení. Autor fotil poslední červnový den roku 1995.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.07.1995
Místo: Depo Karlovy Vary

V depu v Karlových Varech zachytil autor hned 4 lokomotivy řady 735. Vedle známé 735.103-4 postával i stroj 735.184-4. Ten byl jeden z posledních provozovaných.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.07.1995
Místo: Stará Role

Ve Staré Roli byl zachycen manipulační vlak s varskou "fujarou" 735.142-2.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 11.07.1995
Místo: Karlovy Vary

V závěru provozního období sergejů, byly lokomotivy soustředěny do lokomotivního depa v Plzni, na pracoviště v Sokolově a v Chebu. Jejich dunění se rozléhalo především na trati č.140, kde byly v roce 1997 nasazeny ve třech skupinách a to celkem 10 strojů. Pracoviště Cheb si drželo jeden stroj pro vozbu uhlí do německého Arzbergu. Snímek zachytil stroj 781.349-6 v Karlových Varech.

Top