Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.06.1995
Místo: Kralupy nad Vltavou

Lokomotiva T435.0094 v Kralupech nad Vltavou.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 30.06.1995
Místo: Louny

V čerstvém laku stylu "ODS" se v Lounech předváděl motorový vůz 810.528-0 s přípojným vozem ještě v původním provedení. Autor fotil poslední červnový den roku 1995.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.07.1995
Místo: Depo Karlovy Vary

V depu v Karlových Varech zachytil autor hned 4 lokomotivy řady 735. Vedle známé 735.103-4 postával i stroj 735.184-4. Ten byl jeden z posledních provozovaných.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.07.1995
Místo: Stará Role

Ve Staré Roli byl zachycen manipulační vlak s varskou "fujarou" 735.142-2.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 11.07.1995
Místo: Karlovy Vary

V závěru provozního období sergejů, byly lokomotivy soustředěny do lokomotivního depa v Plzni, na pracoviště v Sokolově a v Chebu. Jejich dunění se rozléhalo především na trati č.140, kde byly v roce 1997 nasazeny ve třech skupinách a to celkem 10 strojů. Pracoviště Cheb si drželo jeden stroj pro vozbu uhlí do německého Arzbergu. Snímek zachytil stroj 781.349-6 v Karlových Varech.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.07.1995
Místo: Plzeň hl.n.

V čele mezinárodního vlaku z Prahy do sousedního Německa se rozdjížděla lokomotiva 754.059-4. Jak je dobře patrné ze snímku, autor ji zdokumentoval po přepřahu od stroje řady 363, který v Plzni hl.n. odstoupil.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.07.1995
Místo: Zdice

Ve společnosti čmeláka byl zachycen tou dobou ještě zdický brejlovec 217 přímo ve Zdicích.  

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.07.1995
Místo: Zdice

Domovem "dunihlava" 831.130-0 bylo lokomotivní depo Zdice po dlouhá léta. Své poslední kilometry najel motorový vůz v lokomotivním depu Klatovy, kde byl poté odstaven z provozu a jeho provozní život byl ukončen.

Top