Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Šumperk

Ve stanici Šumperk došlo ke křižování osobních vlaků. Na snímku vyčkává na odjezd osobní vlak v čele s motorovým vozem 830.076-6.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Depo Olomouc

Kousek od depa v Olomouci stály stroje 182.100-8 a 182.099 a vyčkávaly na své další nasazení na vlaky. V pozadí si můžeme všimnout místního seřaďovacího nádraží a chladírenských vozů, v té době zcela běžný jev nejen v Olomouci.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Depo Olomouc

Olomoucká bobina 140.085-2 zachycená v depu v květnu roku 1995 nejspíš netušila, že právě ona bude uzavírat pravidelný provoz této legendární řady u ČD.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Depo Olomouc

V prostorách olomouckého depa se potkaly lokomotivy 140.089-4 (čerstvě po opravě v novém nátěru), 140.093-6 (která ujela v červenci téhož roku posledních 214 km a byla trvale odstavena), všemu přihlížel šestikolák, který odpočíval před dalším výkonem.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Depo Přerov

Dňa 5.5.1995 odpočívalo v Přerově hneď niekoľko "peršingov" radu 162. Snímke dominuje stroj 162.038-4.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Depo Olomouc

Až do léta roku 1997 sloužila prototypová lokomotiva 718.501-0 na výkonech olomouckého depa. Vystřídala zde všechny zálohy, prošla řadou zkoušek. Její provoz se velmi osvědčil a to nejen v rámci těžkého zkušebního provozu na okruhu ve Velimi. Autor ji zastihl přímo v Olomouci ještě plně provozní v květnu roku 1995.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Šumperk

Začátkem května 1995 objíždí v Šumperku ještě novotou vonící barvou motorový vůz 831.109-4 svou soupravu a za několik okamžiků se s osobním vlakem vydá do Hanušovic.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.05.1995
Místo: Otrokovice

Stroj 735.011-9 zachycený na snímku ve stanici Otrokovice, tou dobou již jen "labutí píseň" nasazování této lokomotivní řady v místním depu.

Top