Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.10.1994
Místo: Liptovský Mikuláš

"Rakaňa" 183.036-3 bola spolu s ďalším rušňom tohto typicky slovenského radu zachytená v Liptovskom Mikuláši, kde čakala na ďalšie nasadenie do vtedy už citeľne slabnúcej nákladnej dopravy na 1. hlavnom ťahu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.10.1994
Místo: Spišská Nová Ves

V čele dlhého, až osemvozňového osobného vlaku bola v Spišskej Novej Vsi zachytená lokomotíva 162.030-1.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.10.1994
Místo: Depo Spišská Nová Ves

"Peršing" 162.031-9 odpočíva na kusej koľaji na okraji spišskonovoveského rušňového depa. Na čele rušňa nechýba logo ŽSR, ktoré bolo nalepené tradične nakrivo.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.10.1994
Místo: Depo Žilina

Rušeň 183.039-7 postával odstavený v depe Žilina.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.01.1995
Místo: Karlovy Vary

Běžný obrázek ze stanice Karlovy Vary. Jeden z několika sergejů, stroj 781.568-1 zde zastavil s nákladním vlakem.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.03.1995
Místo: Brno hl.n.

Lokomotiva 750.275-0 byla zastižena ve stanici Brno hl.n.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.03.1995
Místo: Depo Veselí nad Moravou

Prototypová "berta" 751.002-7 byla zvěčněna ve Veselí nad Moravou.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.03.1995
Místo: Depo Veselí nad Moravou

Ještě klasicky červeno-žlutá lokomotiva 742.452-6 byla zachycena ve Veselí nad Moravou. 

Top