Autor: Ladislav Kroul

Nové!
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1980
Místo: Hradec Králové

V Hradci Králové odpočívala mezi výkony "jedničková bobina" E499.1040.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1980
Místo: Hradec Králové hl.n.

Konec páry v Hradci Králové - poslední mohykáni dosluhují na manipulačních vlacích. Dlouholetá liberecká 556.0305 byla zachycana při pohybu ve stanici Hradec Králové. Ještě dva roky zpátky patřila "305" k velmi hezky udržovaným "štokrům"

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.05.1980
Místo: Depo Zvolen

Na topírenské záloze ve zvolenském depu byla nasazena malá lokomotiva T211.1001.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.05.1980
Místo: Depo Hradec Králové

V samém závěru parního provozu u ČSD byla v hradeckém depu vyfocena nákladní lokomotiva 556.0341. Zrušena byla 16.3.1981 a převedena na vytápěcí kotel K 806.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.05.1980
Místo: Hradec Králové hl.n.

Malá lokomotiva T212.0050 byla v Hradci Králové používána na posun s osobními vozy.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 17.05.1980
Místo: Depo Hradec Králové

Lokomotiva T212.0036, sloužící na topírenské záloze v Hradci Králové, byla pro mnoho začínajících strojvedoucích prvním oficiálním svěřeným strojem. 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 21.07.1980
Místo: Depo Česká Třebová

"Nákladní berta" T478.2055 odpočívala v depu Česká Třebová.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 20.11.1980
Místo: Depo Karlovy Vary

Celočervená "rosnička" T334.0101 bola zachytená pri oprave v depe Karlovy Vary. Tento rušeň, pôvodne označený ako T334.0549, bol z výroby v auguste 1964 dodaný do NDR do podniku VEB Steinsalzbergwerk Bartensleben a neskôr (v roku 1969) predaný závodu VEB Kali-und Steinsalzb. Staßfurt. V roku 1978 bol odpredaný späť do Československa a po preznačení na T334.0101 začal slúžiť u TSS Starý Plzenec.

Top