Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.08.1991
Místo:
Tábor
Stroj T478.3236 byl dodán k ČSD 31. března 1975 a patřil do LD České Budějovice. Na snímku ho vidíme při opravě v Táboře. Tato lokomotiva právě v Táboře prošla v roce 1993 rekonstrukcí na řadu 750. V dalších letech pak sloužil tento stroj na výkonech plzeňského depa a vidět jsme ho mohli převážně na rameni Plzeň - Žatec a Plzeň - Domažlice.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.09.1991
Místo:
Teplice v Čechách
V Teplicích v Čechách boli zachytené "prasiatka" traťového hospodárstva - ešte nepreznačená T212.1010 spolu so strojom 702.639-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.09.1991
Místo:
Hradec Králové hl.n.
V Hradci Králové se slunila ústecká lokomotiva 121.053-3, která byla v novém laku a po vykonané hlavní opravě v ŽOS Vrútky.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
25.09.1991
Místo:
Depo Cheb
Zástup novučičkých "favoritov" radu 731 bol zdokumentovaný v depe Cheb. V jeho jeho čele autor zachytil lokomotívu 731.015-4.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
25.09.1991
Místo:
Depo Karlovy Vary
Na dnes již neexistující točně karlovarského depa byla zvěčněna T466.2335.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
25.09.1991
Místo:
Depo Cheb
Zbrusu nová "špageta" 731.020-4 bola zachytená v obvode svojho domovského depa Cheb.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
28.09.1991
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Při zbrojení naftou v depu Valašské Meziříčí byl vyfocen místní "brejlovec" 753.099-1.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
28.09.1991
Místo:
Valašské Meziříčí
Svůj poslední netradiční nátěr, v kterém lokomotiva 140.027-4 dojezdila, předváděla především v okolí Olomouce, Ostravy, Valašského Meziříčí, Přerova a vyjímečně například jako záskok v Praze. Byla unikátem mezi lokomotivami této řady, díky svému nátěru, podobajícímu se jednotkám řady 460. Bohužel nebyl příliš udržován. V závěru své kariéry vozila osobní vlaky do Vsetína. Na snímku ji vidíme chvíli před svým zrušením ve stanici Valašské Meziříčí.