Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.02.1991
Místo:
Kynšperk nad Ohří
Rušeň T212.1015 bol zachytený v Kynšperku nad Ohří so súpravou pracovného vlaku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.04.1991
Místo:
Prostějov hl.n.
Na prostějovském hlavním nádraží se vedl družný rozhovor mezi strojvůdci dvou olomouckých strojů, a to "hydry" ř. 850 (nebo 851 ) a "berty" 751.020-9, která měla tou dobou již zamalovanou hvězdu a vzniklo tím nevzhledné kolečko.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.04.1991
Místo:
Depo Krnov
Před vraty krnovského depa byla k službě nachystána místní topírenská záloha v podobě stroje 701.052-3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.05.1991
Místo:
Nitra
Pri skladisku železničnej stanice Nitra odpočívala "rosnička" 710.073-8, ktorá tu zrejme bola nasadená na výkon staničnej zálohy.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.05.1991
Místo:
Depo Nové Zámky
V roku 1991 už sláva sovietskych "sergejov" pomaly zhasínala a v najbližších rokoch budú tieto mohutné stroje prekotne odstavované a likvidované. Na fotografií "sergejov" z depa Nové Zámky z mája roku 1991 je ale ešte všetko ako za starých čias. Snímku dominuje udržiavaný rušeň 781.042-7.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.05.1991
Místo:
Depo Nové Zámky
Stroj T669.1013 bol zachytený v máji 1991 v domovskom rušňovom depe Nové Zámky.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1991
Místo:
Chomutov
Pekný "peršing" 163.003-7 bol zvečnený pri posune v stanici Chomutov. Čelo rušňa zdobí "štadión" ČSD.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1991
Místo:
Praha hl.n.
Známá "bobina" E499.0014, která pózovala fotografům u Lučivné v úseku tratě Štrba - Poprad, při tvorbě továrních snímků továrny ŠKODA. Na snímku autora ji vidíme v Praze hl.n., kde čekala na další výkon. V tu dobu dosluhovala jako "letmo" zařazená v RD Košice. O necelé dva roky později byla zrušena.