Autor: Ladislav Kroul
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.08.1991
Místo: Tábor
Stroj T478.3236 byl dodán k ČSD 31. března 1975 a patřil do LD České Budějovice. Na snímku ho vidíme při opravě v Táboře. Tato lokomotiva právě v Táboře prošla v roce 1993 rekonstrukcí na řadu 750. V dalších letech pak sloužil tento stroj na výkonech plzeňského depa a vidět jsme ho mohli převážně na rameni Plzeň - Žatec a Plzeň - Domažlice.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.09.1991
Místo: Teplice v Čechách
V Teplicích v Čechách boli zachytené "prasiatka" traťového hospodárstva - ešte nepreznačená T212.1010 spolu so strojom 702.639-6.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 04.09.1991
Místo: Hradec Králové hl.n.
V Hradci Králové se slunila ústecká lokomotiva 121.053-3, která byla v novém laku a po vykonané hlavní opravě v ŽOS Vrútky.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.09.1991
Místo: Depo Karlovy Vary
Na dnes již neexistující točně karlovarského depa byla zvěčněna T466.2335.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 28.09.1991
Místo: Depo Valašské Meziříčí
Při zbrojení naftou v depu Valašské Meziříčí byl vyfocen místní "brejlovec" 753.099-1.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 28.09.1991
Místo: Valašské Meziříčí
Svůj poslední netradiční nátěr, v kterém lokomotiva 140.027-4 dojezdila, předváděla především v okolí Olomouce, Ostravy, Valašského Meziříčí, Přerova a vyjímečně například jako záskok v Praze. Byla unikátem mezi lokomotivami této řady, díky svému nátěru, podobajícímu se jednotkám řady 460. Bohužel nebyl příliš udržován. V závěru své kariéry vozila osobní vlaky do Vsetína. Na snímku ji vidíme chvíli před svým zrušením ve stanici Valašské Meziříčí.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 28.09.1991
Místo: Olomouc hl.n.
Stroj 182.036-4 bol na konci septembra 1991 zachytený v Olomouci.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 28.09.1991
Místo: Depo Valašské Meziříčí
U točny valašskomeziříčského depa odpočívala místní topírenská záloha v podobě "hopa" 702.044-1.