Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.09.1979
Místo: Depo Šumperk

Pan Ladislav Kroul zvěčnil dne 2.9.1979 v šumperském depu parní lokomotivu 475.158, zrušena byla nedlouho poté - 11.9.1979 a následně 27.9.1979 byla předevena na "káčko" K 728, aby mohla vytápět tamní depo.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.09.1979
Místo: Depo Nymburk

V prostoru depa Nymburk byl zachycen všetatský stroj T669.1173 v celočerveném unifikovaném nátěru. Po dokončené dílenské opravě v srpnu 1983 dostal lak nový - opět celočervený, ale doplněný o žlutý pruh šířky 300 mm.

 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 09.09.1979
Místo: Hradec Králové hl.n.

V samém závěru své provozní kariéry byl dne 9.9.1979 vyfocen v Hradci Králové "štokr" 556.0245. Zrušen byl 20.10.1980, nebyl ani převeden mezi vytápěcí kotle, takže byl posléze sešrotován.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 11.09.1979
Místo: Podlesí

Novučičká lokomotíva T212.1050 bola zvečnená v žst. Podlesí. Za sebou mala ešte len niekoľko týždňov, maximálne mesiacov prevádzky.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.09.1979
Místo: České Velenice

Zbrojení parní lokomotivy uhlím, dříve zcela běžná provozní záležitost, je dnes již jen vzácností. A proto potěší snímek parní lokomotivy 556.0431 při zbrojení ve výtopně v Českých Velenicích. Zmíněný stroj byl vyroben ve v roce 1957 a obdržel výrobní číslo 3333, zrušen byl k datu 16.12.1980.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.09.1979
Místo: Veselí nad Lužnicí

Jižním Čechám, a zejména depu ve Veselí nad Lužnicí, stroj T669.0009 zasvětil takřka celý svůj lokomotivní život. Zachycen byl Ladislavem Kroulem na místní záloze. Ve Veselí nad Lužnicí prodělal i kuriózní nehodu, kdy 9. srpna 1997 spadl do točny.

 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.09.1979
Místo: Veselí nad Lužnicí

"Štokr" 556.0349 byl jednou z posledních parních lokomotiv provozovaných na jihu Čech. Pan Ladislav Kroul ho zachytil ve Veselí nad Lužnicí. Ke zrušení daného stroje došlo 10.10.1981.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.09.1979
Místo: Veselí nad Lužnicí

Ve Veselí nad Lužnicí byl zdokumentován stroj 556.0277. Vyroben byl v továrně ŠKODA Plzeň roku 1955, pod výrobním číslem 3171. Čekala ho 25letá služba v čele nejtěžších nákladních vlaku na síti ČSD a zrušen byl k datu 21.3.1980, poté byl předeven na vytápěcí kotel a dostal označení K 751.

strana: první 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 poslední
Top