Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.10.1991
Místo: Depo Košice

Stroj 182.029-9 odpočíval 1.10.1991 v obvode košického depa.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.03.1992
Místo: Olomouc hl.n.

V obvode hlavního nádraží v Olomouci bol v čele súpravy vlaku osobnej dopravy zachytený zánovný "peršing" 162.014-5.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.03.1992
Místo: Olomouc hl.n.

V roce 1992 byla zachycena olomoucká "ponorka" 730.005-6 na posunu ve své domovské stanici v nátěru, ve kterém i pak přibližně za nějakých dvacet let později i dojezdila.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.03.1992
Místo: Olomouc hl.n.

Na olomouckém hlavním nádraží posunovala sólo jedoucí místní "berta" 752.031-5.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.03.1992
Místo: Depo Olomouc

Lokomotiva 140.048-0 stojí v prostoru olomouckého depa.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.03.1992
Místo: Prostějov hl.n.

"Pašík 703.007-5, slúžiaci u "traťovky" a dočasne duplicitne označený ako 703.607-2, bol zvečnený pri odpočinku v Prostějově.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 04.03.1992
Místo: Suchdol nad Odrou

Dne 4.3.1992 bylo v Suchdole nad Odrou vyfoceno přerovské "eso" 363.007-6 a to v čele osobního vlaku.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 04.03.1992
Místo: Ostrava-Svinov

Ve stanici Ostrava-Poruba (dnes Ostrava-Svinov) předváděl svojí délku stroj 182.009-1.

Top