Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 15.08.1991
Místo: Depo Přerov

Prakticky nová lokomotíva 162.013-7 bola autorom zvečnená v přerovském depe.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 15.08.1991
Místo: Ostrava-Svinov

V Ostravě-Porubě (dnes Ostrava-Svinov) se setkaly dva šestikoláci. Zleva 182.011-7 a 181.098-5.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 15.08.1991
Místo: Depo Veselí nad Moravou

Ještě nepřečíslovaná "cecula" T 478.2080 ve Veselí nad Moravou čeká na výkon.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.08.1991
Místo: Tábor

Stroj T478.3236 byl dodán k ČSD 31. března 1975 a patřil do LD České Budějovice. Na snímku ho vidíme při opravě v Táboře. Tato lokomotiva právě v Táboře prošla v roce 1993 rekonstrukcí na řadu 750. V dalších letech pak sloužil tento stroj na výkonech plzeňského depa a vidět jsme ho mohli převážně na rameni Plzeň - Žatec a Plzeň - Domažlice. 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.09.1991
Místo: Teplice v Čechách

V Teplicích v Čechách boli zachytené "prasiatka" traťového hospodárstva - ešte nepreznačená T212.1010 spolu so strojom 702.639-6.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 04.09.1991
Místo: Hradec Králové hl.n.

V Hradci Králové se slunila ústecká lokomotiva 121.053-3, která byla v novém laku a po vykonané hlavní opravě v ŽOS Vrútky.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.09.1991
Místo: Depo Karlovy Vary

Na dnes již neexistující točně karlovarského depa byla zvěčněna T466.2335.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 28.09.1991
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Při zbrojení naftou v depu Valašské Meziříčí byl vyfocen místní "brejlovec" 753.099-1.

Top