Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.09.1991
Místo: Depo Karlovy Vary

Na dnes již neexistující točně karlovarského depa byla zvěčněna T466.2335.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 28.09.1991
Místo: Valašské Meziříčí

Při zbrojení naftou v depu Valašské Meziříčí byl vyfocen místní "brejlovec" 753.099-1.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 28.09.1991
Místo: Valašské Meziříčí

Svůj poslední netradiční nátěr, v kterém lokomotiva 140.027-4 dojezdila, předváděla především v okolí Olomouce, Ostravy, Valašského Meziříčí, Přerova a vyjímečně například jako záskok v Praze. Byla unikátem mezi lokomotivami této řady, díky svému nátěru, podobajícímu se jednotkám řady 460. Bohužel nebyl příliš udržován. V závěru své kariéry vozila osobní vlaky do Vsetína. Na snímku ji vidíme chvíli před svým zrušením ve stanici Valašské Meziříčí.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 28.09.1991
Místo: Olomouc hl.n.

Stroj 182.036-4 bol na konci septembra 1991 zachytený v Olomouci.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 28.09.1991
Místo: Valašské Meziříčí

U točny valašskomeziříčského depa odpočívala místní topírenská záloha v podobě "hopa" 702.044-1.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 28.09.1991
Místo: Valašské Meziříčí

V depu ve Valašském Meziříčí odpočíval dne 28.9.1991 "brejlovec" 753.240-1 a čekal na další náročné výkony zejména na trati č. 300 ( Kojetín-Ostrava ).

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 30.09.1991
Místo: Depo Prešov

T478.2018 odpočívala v domovském prešovském depu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 30.09.1991
Místo: Depo Prešov

Za branami odporu v depu Prešov vyčkávala místní T478.2041.

Top