Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.08.1979
Místo: Újezd u Chocně

Ve stanici Újezd u Chocně právě zastavil těžký nákladní vlak. Ten vedl "šestikolák" E669.1023.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.09.1979
Místo: Šumperk

Pan Ladislav Kroul zvěčnil dne 2.9.1979 v šumperském depu parní lokomotivu 475.158, zrušena byla nedlouho poté - 11.9.1979 a následně 27.9.1979 byla předevena na "káčko" K 728, aby mohla vytápět tamní depo.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 05.09.1979
Místo: Depo Nymburk

V prostoru depa Nymburk byl zachycen všetatský stroj T669.1173 v celočerveném unifikovaném nátěru. Po dokončené dílenské opravě v srpnu 1983 dostal lak nový - opět celočervený, ale doplněný o žlutý pruh šířky 300 mm.

 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 09.09.1979
Místo: Hradec Králové hl.n.

V samém závěru své provozní kariéry byl dne 9.9.1979 vyfocen v Hradci Králové "štokr" 556.0245. Zrušen byl 20.10.1980, nebyl ani převeden mezi vytápěcí kotle, takže byl posléze sešrotován.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 11.09.1979
Místo: Podlesí

Novučičká lokomotíva T212.1050 bola zvečnená v žst. Podlesí. Za sebou mala ešte len niekoľko týždňov, maximálne mesiacov prevádzky.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.09.1979
Místo: České Velenice

Zbrojení parní lokomotivy uhlím, dříve zcela běžná provozní záležitost, je dnes již jen vzácností. A proto potěší snímek parní lokomotivy 556.0431 při zbrojení ve výtopně v Českých Velenicích. Zmíněný stroj byl vyroben ve v roce 1957 a obdržel výrobní číslo 3333, zrušen byl k datu 16.12.1980.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.09.1979
Místo: Veselí nad Lužnicí

Jižním Čechám, a zejména depu ve Veselí nad Lužnicí, stroj T669.0009 zasvětil takřka celý svůj lokomotivní život. Zachycen byl Ladislavem Kroulem na místní záloze. Ve Veselí nad Lužnicí prodělal i kuriózní nehodu, kdy 9. srpna 1997 spadl do točny.

 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.09.1979
Místo: Veselí nad Lužnicí

"Štokr" 556.0349 byl jednou z posledních parních lokomotiv provozovaných na jihu Čech. Pan Ladislav Kroul ho zachytil v depu ve Veselí nad Lužnicí. Ke zrušení daného stroje došlo 10.10.1981.

Top