Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.11.1989
Místo: Praha Masarykovo n.

Výborne udržovaný "peršing" E499.3006 bol zvečnený s osobným vlakom na pražském nádraží střed (dnes Masarykovo nádraží).

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.01.1990
Místo: Depo Trenčianska Teplá

Na točni teplanského depa sa predstavuje tunajšia stálica 710.005-0. V pozadí vidieť dva z početnej flotily "kocúrov", ktoré pod hlavičkou tohto depa slúžili na rôznych typoch výkonov v nákladnej doprave na okolitých tratiach.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 17.01.1990
Místo: Pardubice hl.n.

"Berta" 752.056-2 byla vyfocena v Pardubicích během napěťové výluky. Na vedlejší koleji stál "brejlovec" 753.228-6.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.02.1990
Místo: Plzeň hl.n.

Ve stanici Plzeň byl pořízen snímek lokomotivy 753.078-5. Stroj byl předán po vyrobení do LD Plzeň 31. května 1973. Západním čechám zůstal věrný celou provozní kariéru i po rekonstrukci na řadu 750 v roce 1993. Elektricky topící ( 750.078-8 ) sloužil především v depu Klatovy. V závěru provozního života pak zaskakoval za řadu 754 na trati z Plzně do Domažlic.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.03.1990
Místo: Praha Masarykovo n.

Ve dvou se to lépe táhne... Citlivý rozjezd bobiny 141.032-3 a lokomotivy "nové generace" zachytil autor v Praze Masarykovo nádraží (střed). Za zmínku stojí dvojí označení bobiny, kdy na boku skříně vidíme E499.1032, na čelech však již nové 141.032-3. Na přechodnou dobu, než bylo lokomotivám dodáno nové označení v podobě litých tabulek, se "nové" označení pomocí sítotisku lakovalo také na dveře.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.03.1990
Místo: Praha-Holešovice

V čele rychlíku Vltava do Moskvy se objevila 1. března 1990 "bobina" E499.0037. Na snímku ji vidíme ve stanici Praha-Holešovice.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.04.1990
Místo: Ústí nad Labem západ

Posunující bobina 141.005-9 byla autorem snímku zvěčněna ve stanici Ústí nad Labem západ.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.04.1990
Místo: Hradec Králové hl.n.

Polomáčený šestikolák 181.032-1 s oranžovým proužkem coby náprsenkou, se sluní v jarním slunci v Hradci Králové. Vedle něj si můžeme všimnout ještě provozní dřevěné "zetky". Těmto vozům po úpadku dopravy začátkem 90. let, začínala zvonit hrana.

 

strana: první 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 poslední
Top