Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.04.1989
Místo:
Praha-Smíchov
Ve stanici Praha-Smíchov byla vyfocena "zamračená" T478.2072, která již měla na dveřích i nové označení 752.072-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.04.1989
Místo:
České Budějovice
Lokomotiva T478.3253 jako první zástupce 4. výrobní série zamířila z ČKD rovnou do LD České Budějovice. Od 1. 7. 1975 sloužila jako původní "trojka" až do léta roku 1993, kdy v depu České Budějovice prošla rekonstrukcí na řadu 750. Od roku 1991 po krátkém působení ve Zdicích přechází do stavu plzeňského depa, kde slouží dalších 20 let. V roce 2011 je přistavena do firmy CZ LOKO v České Třebové na rekonstrukci pro dalšího dopravce.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.04.1989
Místo:
Depo Veselí nad Lužnicí
Perfektne opatrovaný stroj 781.461-9 bol odstavený pri točni depa Veselí nad Lužnicí.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.04.1989
Místo:
Depo Karlovy Vary
V karlovarském depu odpočíval před dalšími výkony "brejlovec" 753.156-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.04.1989
Místo:
Ústí nad Labem západ
"Ústečanda" E469.1081 v roce 1989 blížící se ke svým 30. narozeninám, se připravovala ve své domovské stanici Ústí nad Labem západ na svůj další výkon.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.04.1989
Místo:
Depo Olomouc
Bočný záber rušňa 710.039-9 vznikol v depe Olomouc v apríli 1989. Spoločnosť mu robilo "šestikolo" 182.036-4.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
26.04.1989
Místo:
Kremnické Bane
V konvoji opravených lokomotív zo ŽOS Zvolen do Česka bol zaradený vlečkový stroj T334.0790 (Toma Otrokovice), ako aj "brejlovec" 753.102-3 (vľavo). Záber vznikol v stanici Kremnické Bane.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
26.04.1989
Místo:
Hronská Dúbrava
Parádne udržovaný zvolenský 781.174-8 bol autorom zvečnený na žiarskom/štubnianskom zhlaví stanice Hronská Dúbrava. Rušeň tu pravdepodobne slúžil na postrkoch na Kremnické Bane. Je jar roku 1989 - posledná, počas ktorej sa na rušňoch povinne objavovali "nástenky" k májovým štátnym sviatkom.