Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.12.1988
Místo:
Zábřeh na Moravě
V Zábřehu na Moravě stála u prvního nástupiště šumperská "berta" T478.2011.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.01.1989
Místo:
Karlovy Vary hor.n.
Do Karlových Varů dorazila s rychlíkem lokomotiva S499.0253, která měla v daném roce odslouženo u ČSD již 10 let.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.02.1989
Místo:
Depo Karlovy Vary
Již s novým označením byla v karlovarském depu vyfocena chomutovská 754.047-9, která zde odpočívala před dalším nasazením v rychlíkové vozbě.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.02.1989
Místo:
Plzeň hl.n.
Lokomotiva 753.081-9 čeká na svůj odjezd na nádraží v Plzni. Z Gottwaldova nádraží se už 11. ledna 1990 stalo Plzeň – hlavní nádraží. Lokomotiva se v závěru roku 1993 stala "elektricky topící" a nově označená jako 750.081-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.04.1989
Místo:
Kolín
Zrejme s manipulačným vlakom bola v Kolíně zvečnená ešte nepreznačená "ponorka" 730.017-1.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.04.1989
Místo:
Kolín
"Čmeliak" T669.0011 bol zachytený v stanici Kolín.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.04.1989
Místo:
Praha Masarykovo n.
"Tyristorky" E499.3013 a E499.3010 čakali v stanici Praha-střed na odchod v čele svojich osobných vlakov na smer Ústí nad Labem.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.04.1989
Místo:
Praha Masarykovo n.
Na čas odchodu svojho osobného vlaku z východiskovej Prahy střed čakala zatiaľ fyzicky nepreznačená lokomotíva E499.3010. Za pozornosť stojí služobný "rybák" zaradený vo vlaku, ktorý za moderným tyristorovým "peršingom" pôsobí naozaj archaicky. Vpravo je na ďalšej súprave patrná E499.3013.