Autor: Ladislav Kroul
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.07.1989
Místo: Depo Olomouc
Olomoucká "rosnička" 710.012-6 bola zachytená pri posune v obvode domovského depa.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 20.08.1989
Místo: České Budějovice
Lokomotiva 751.234-6, která byla přeznačená z původní "nákladní" varianty T478.2005, díky dosazení parního generátoru. Na snímku ji autor zdokumentoval v Českých Budějovicích, kde sloužila řadu let.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.08.1989
Místo: České Budějovice
Domáca "rosnička" 710.066-2 bola zachytená pri posune s osobnými vozňami v Českých Budějovicích.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.09.1989
Místo: Karlovy Vary-Dvory
Zastávkou Karlovy Vary-Dvory projížděla zajímavá přípřež, kdy v čele byl "brejlovec" 754.047-9 a za ním byl řazen "sergej" neznámého čísla.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.11.1989
Místo: Karlovy Vary
V Karlových Varech byl s pracovním vlakem vyfocen vzhledově pěkný "puklík" T211.0007.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 10.11.1989
Místo: Praha hl.n.
Týždeň pred Nežnou revolúciou bol na pražském "hlaváku" zachytený čistučký "sergej" 781.599-6, predposledný stroj tohto radu dodaný k ČSD.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.11.1989
Místo: Praha Masarykovo n.
Výborne udržovaný "peršing" E499.3006 bol zvečnený s osobným vlakom na pražském nádraží střed (dnes Masarykovo nádraží).
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.01.1990
Místo: Depo Trenčianska Teplá
Na točni teplanského depa sa predstavuje tunajšia stálica 710.005-0. V pozadí vidieť dva z početnej flotily "kocúrov", ktoré pod hlavičkou tohto depa slúžili na rôznych typoch výkonov v nákladnej doprave na okolitých tratiach.