Autor: Ladislav Kroul
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.05.1988
Místo: Pardubice-Pardubičky
Od České Třebové se hrne "zase další nákladní vlak" k Pardubicím. V jeho čele vidíme ošlehaného "dříče" E669.1046. Dodejme, že v roce 1988 vrcholil objem nákladní dopravy na ČSD. Interval nákladních vlaků při jízdě na autobloku dosahoval v exponovaných místech hlavního tahu i 4 minuty...
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.05.1988
Místo: Pardubice-Pardubičky
Lokomotiva 730.607-9 z hradecké TSS projíždí zastávkou Pardubice-Pardubičky. Později byla tato lokomotiva předána do běžného drážního provozu a obdržela označení 730.019-7.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 00.08.1988
Místo: Praha Masarykovo n.
Veľmi pekne udržiavaný "peršing" E499.3019 bol zvečnený na pražském nádraží střed.
Nové!
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.10.1988
Místo: Vrútky
Péče o svěřený stroj byla vždy dobrou vizitkou turnusových čet, na snímku z Vrútek využívá strojvedoucí volný čas k očistě stroje 754.072-7 fyzicky stále označeného T478.4072.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.10.1988
Místo: Depo Valašské Meziříčí
Zrejme počas opravy vo valašskomeziříčském depe tu bol zachytený "hop" T212.1022, ktorý už niesol aj nové, ale iba dočasné označenie 703.618-9.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.10.1988
Místo: Lipník nad Bečvou
V čele súpravy cudzích samovýsypných vozńov bola u Lipníka nad Bečvou zachytená lokomotíva E669.2040.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 00.12.1988
Místo: Most
Stroj E499.3007 práve zastavil so svojim osobným vlakom v Mostě.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.12.1988
Místo: Zábřeh na Moravě
V Zábřehu na Moravě stála u prvního nástupiště šumperská "berta" T478.2011.