Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.07.1989
Místo: Přerov

Lokomotiva E499.0070 byla zastižena ve stanici Přerov. Na snímku právě výpravčí odbavil strojvedoucího rozkazem. Dle záznámů byla lokomotiva velmi často nasazovaná na vlak Ex Ostravan. Od 13. září 1991 jezdila v LD Olomouc. Tam byla velmi oblíbená díky dobrým jízdním vlastnostem. Od 8.6.1992 byla neprovozní a k 15. 12. 1994 zrušena. Na svou likvidaci čekala až do léta roku 1995 jako zdroj ND v depu Olomouc.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.07.1989
Místo: Břeclav

U druhého nástupiště v Břeclavi zastavil nákladní vlak s "laminátkou" 230.050-7, za chvíli bude pokračovat směr Kúty.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.07.1989
Místo: Břeclav

"Laminátka" S489.0093 zastavila s osobním vlakem v Břeclavi na prvním nástupišti. Oplocení zde bylo z důvodu střežení hranic a tím pádem i vlaků, které jely do/z Rakouska.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.07.1989
Místo: Depo Olomouc

Olomoucká "rosnička" 710.012-6 bola zachytená pri posune v obvode domovského depa.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 20.08.1989
Místo: České Budějovice

Lokomotiva 751.234-6, která byla přeznačená z původní "nákladní" varianty T478.2005, díky dosazení parního generátoru. Na snímku ji autor zdokumentoval v Českých Budějovicích, kde sloužila řadu let.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.11.1989
Místo: Karlovy Vary

V Karlových Varech byl s pracovním vlakem vyfocen vzhledově pěkný "puklík" T211.0007.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.11.1989
Místo: Praha Masarykovo n.

Výborne udržovaný "peršing" E499.3006 bol zvečnený s osobným vlakom na pražském nádraží střed (dnes Masarykovo nádraží).

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.01.1990
Místo: Depo Trenčianska Teplá

Na točni teplanského depa sa predstavuje tunajšia stálica 710.005-0. V pozadí vidieť dva z početnej flotily "kocúrov", ktoré pod hlavičkou tohto depa slúžili na rôznych typoch výkonov v nákladnej doprave na okolitých tratiach.

Top