Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.10.1988
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Zrejme počas opravy vo valašskomeziříčském depe tu bol zachytený "hop" T212.1022, ktorý už niesol aj nové, ale iba dočasné označenie 703.618-9. 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.10.1988
Místo: Lipník nad Bečvou

V čele súpravy cudzích samovýsypných vozńov bola u Lipníka nad Bečvou zachytená lokomotíva E669.2040.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 00.12.1988
Místo: Most

Stroj E499.3007 práve zastavil so svojim osobným vlakom v Mostě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.12.1988
Místo: Zábřeh na Moravě

V Zábřehu na Moravě stála u prvního nástupiště šumperská "berta" T478.2011.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.02.1989
Místo: Plzeň hl.n.

Lokomotiva 753.081-9 čeká na svůj odjezd na nádraží v Plzni. Z Gottwaldova nádraží se už 11. ledna 1990 stalo Plzeň – hlavní nádraží. Lokomotiva se v závěru roku 1993 stala "elektricky topící" a nově označená jako 750.081-2.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.04.1989
Místo: Kolín

Zrejme s manipulačným vlakom bola v Kolíně zvečnená ešte nepreznačená "ponorka" 730.017-1.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1989
Místo: Praha Masarykovo n.

"Tyristorky" E499.3013 a E499.3010 čakali v stanici Praha-střed na odchod v čele svojich osobných vlakov na smer Ústí nad Labem.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.04.1989
Místo: Praha Masarykovo n.

Na čas odchodu svojho osobného vlaku z východiskovej Prahy střed čakala zatiaľ fyzicky nepreznačená lokomotíva E499.3010. Za pozornosť stojí služobný "rybák" zaradený vo vlaku, ktorý za moderným tyristorovým "peršingom" pôsobí naozaj archaicky. Vpravo je na ďalšej súprave patrná E499.3013.

Top