Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.05.1988
Místo: Pardubice-Pardubičky

Lokomotiva 730.607-9 z hradecké TSS projíždí zastávkou Pardubice-Pardubičky. Později byla tato lokomotiva předána do běžného drážního provozu a obdržela označení 730.019-7.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 00.08.1988
Místo: Praha Masarykovo n.

Veľmi pekne udržiavaný "peršing" E499.3019 bol zvečnený na pražském nádraží střed.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.10.1988
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Zrejme počas opravy vo valašskomeziříčském depe tu bol zachytený "hop" T212.1022, ktorý už niesol aj nové, ale iba dočasné označenie 703.618-9. 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.10.1988
Místo: Lipník nad Bečvou

V čele súpravy cudzích samovýsypných vozńov bola u Lipníka nad Bečvou zachytená lokomotíva E669.2040.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 00.12.1988
Místo: Most

Stroj E499.3007 práve zastavil so svojim osobným vlakom v Mostě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.12.1988
Místo: Zábřeh na Moravě

V Zábřehu na Moravě stála u prvního nástupiště šumperská "berta" T478.2011.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.02.1989
Místo: Plzeň hl.n.

Lokomotiva 753.081-9 čeká na svůj odjezd na nádraží v Plzni. Z Gottwaldova nádraží se už 11. ledna 1990 stalo Plzeň – hlavní nádraží. Lokomotiva se v závěru roku 1993 stala "elektricky topící" a nově označená jako 750.081-2.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.04.1989
Místo: Kolín

Zrejme s manipulačným vlakom bola v Kolíně zvečnená ešte nepreznačená "ponorka" 730.017-1.

Top