Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.04.1988
Místo: Hradec Králové hl.n.

Ve stanici Hradec Králové, před Závody Vítězného Února vidíme lokomotivu E669.1113ZVÚ vyráběly potravinářskou techniku, a to především pro pivovary a cukrovary. Navíc na výrobu technologií pivovarů měl podnik ve východním bloku monopol. Továrna patřila v době reálného socialismu ve východních Čechách k největším strojírenským firmám a odbytiště svých výrobků měla hlavně v zemích Sovětského svazu a dalších takzvaných lidově-demokratických státech světa.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.04.1988
Místo: Hradec Králové hl.n.

Ve stanici Hradec Králové vidíme lokomotivu E669.1132. Dříve byly šestikoláky každodenní jev nejen v Hradci Králové.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.05.1988
Místo: Kolín

Do stanice Kolín směrem od Velkého Oseku vjíždí E469.1085, od výroby se tato lokomotiva lišila čely vyrobenými z laminátu a vyztužené nepřehlédnutelným žebrováním.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.05.1988
Místo: Kolín

Lokomotíva E499.3005 bola na Sviatok práce 1988 zachytená v Kolíně.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.05.1988
Místo: Zábřeh na Moravě

Lokomotiva E669.2008 byla s nákladním vlakem zvěčněna ve stanici Zábřeh na Moravě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.05.1988
Místo: Hanušovice

Slavné májové dny zdravila v Hanušovicích "berta" T478.2010, která zde byla používána převážně v nákladní dopravě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.05.1988
Místo: Zábřeh na Moravě

Lokomotiva E669.1038 "zdravila" májové oslavy roku 1988. Snímek byl pořízen ve stanici Zábřeh na Moravě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.05.1988
Místo: Pardubice-Pardubičky

Od České Třebové se hrne "zase další nákladní vlak" k Pardubicím. V jeho čele vidíme ošlehaného "dříče" E669.1046. Dodejme, že v roce 1988 vrcholil objem nákladní dopravy na ČSD. Interval nákladních vlaků při jízdě na autobloku dosahoval v exponovaných místech hlavního tahu i 4 minuty...

Top